wtorek, 3 grudnia 2013

Ciasteczka różane

Pyszne i chrupiące, lekko pachnące różą. Upiekłam je siostrze, do której szłam z wizytą. Ułożone w choinkę mogą być również słodkim upominkiem kiedy idziemy do kogoś w odwiedziny w świąteczny dzień.
Przepis na cukier różany podpatrzyłam u Cukiereczka



2 szkl mąki
2 jajka
1/3 szkl cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 kostki masła
1 łyżka smalcu

jajko do posmarowania
cukier różany

Tłuszcz posiekać z suchymi składnikami, dodać jajka i zagnieść gładkie ciasto. Zawinąć w folię i wstawić do lodówki na 1 godzinę. Ciasto cienko rozwałkować i wykrawać dowolne kształty. Posmarować rozbełtanym jajkiem i posypać cukrem różanym. Ciasteczka piec ok 10 minut w 180 stopniach.

Świąteczne prezenty

3 komentarze:

  1. ale te ciasteczka muszę wybornie smakowac :) a cukier różany to super sprawa, ciesze się, że go zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu za przepis :) ciasteczka dzięki temu cukrowi smakowały wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)