poniedziałek, 2 grudnia 2013

Tostowe rolsy

Pomysł na te "krokieciki" tostowe znalazłam na stronie Kobiece Inspiracje. Musiałam je wypróbować bo zapowiadały się pysznie :) Mnie i mojej córeczce bardzo smakowały z keczupem. Możecie je podać także z innym sosem lub czerwonym barszczykiem. Do środka możecie dodać oprócz sera ulubione dodatki jak np. pieczarki, parówkę, kiełbaskę, paprykę itp.



5 kromek chleba tostowego
5 plastrów sera żółtego
przyprawa do pizzy lub inna ulubiona
jajko
2 łyżki mleka
bułka tarta do panierowania
olej do smażenia

Kromki chleba tostowego rozwałkować wałkiem. Na każdą nałożyć plaster sera i oprószyć przyprawą do pizzy. Kromki zwinąć w rulonik i spiąć wykałaczką aby się nie rozwinęły podczas smażenia. W miseczce rozbełtać jajko z mlekiem, Maczać kolejno tostowe ruloniki a następnie panierować w bułce. Ruloniki smażyć na rozgrzanym oleju z każdej strony na rumiany kolor. Osączyć z nadmiaru tłuszczy na ręczniku papierowym. Podawać z keczupem lub ulubionym sosem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)