czwartek, 5 grudnia 2013

Babeczki piernikowe choineczki

Składniki podstawowe jak w babeczkach pomarańczowych. Zmieniłam jednak przyprawy i wyszły takie oto pyszne choineczki pachnące piernikiem, które pomagała mi dekorować córeczka.



2 szkl mąki pszennej
1/2 szkl cukru
1 łyżka cukru waniliowego
1 łyżka przyprawy do piernika
1 łyżka proszku do pieczenia
1 szkl mleka
6 łyżek oleju
2 jajka

lukier
słodkie perełki i gwiazdki

W jednej misce wymieszać wszystkie suche składniki. W drugiej misce mokre. Wszystkie składniki dobrze wymieszać łyżką i nakładać do foremek do 3/4 wysokości. Piec ok 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni. Ostudzić.
Choineczki udekorować lukrem i posypką.

Ten przepis znajdziecie również w grudniowym numerze Ciast na Stół :)

4 komentarze:

  1. cudne :) mam takie świąteczne foremki więc wykorzystam Twój przepis! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i polecam bo babeczki są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz foremkę. Piękna choinka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)