wtorek, 14 stycznia 2014

Burrito

Zastanawiacie się może co dobrego przygotować na jutrzejszy obiad? Proponuję Wam pyszne, bardzo sycące i szybkie danie kuchni meksykańskiej: Tortillę z pysznym farszem. 
Można podać samo lub z dodatkiem ulubionej surówki. 



4 placki tortilli
30 dag mięsa mielonego
puszka czerwonej fasoli
1/2 puszki kukurydzy
cebula
mały słoiczek koncentratu pomidorowego
2 konserwowe papryki
sól, pieprz, 1/2 łyżeczki słodkiej papryki,
po 1 łyżeczce majeranku, czosnku granulowanego
2 łyżki oleju

Cebulę posiekać i zeszklić na oleju, dodać mięso i usmażyć. Pod koniec smażenia dodać kukurydzę, fasolę, paprykę pokrojoną w kostkę i koncentrat wymieszany z 1/2 szklanki wody, Całość doprawić do smaku przyprawami i chwilkę jeszcze poddusić. Farsz nakładać na placki, zwinąć w rulon i zapiec jeszcze kilka minut w piekarniku lub mikrofali.

Przepis ten został wyróżniony na stronie Przyślij Przepis  w konkursie "Podróże".
Moje Burrito możecie znaleźć również w najnowszym numerze Super TV :)


3 komentarze:

  1. Pycha! Uwielbiam! U mnie w domu najlepsze burrito robi mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha, muszę zrobić, ja ostatnio robiłam kebab w z sosem jogurtowym (,kuchnia lidla,), również pycha, tortilla zawsze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)