piątek, 31 stycznia 2014

Gorąca czekolada

Dzisiaj po powrocie z córeczką ze spaceru zrobiłam taką pyszną i rozgrzewającą czekoladę. Polecam ją każdemu smakoszowi. Dodatkowo przyprawa do dań słodkich Kamis nadaje jej niezwykłego smaku... Co tu będę dużo pisać. Po prostu musicie jej sami spróbować :)


1/2l mleka
1 tabliczka czekolady mlecznej
2 łyżeczki słodkiego kakao dla dzieci
1 szkl śmietanki 30%
1 łyżka c. pudru
przyprawa w młynku do dań słodkich KAMIS

Do garnuszka wlać mleko i dodać połamaną czekoladę. Podgrzewać na małym ogniu do czasu aż się rozpuści. Dodać kakao i przyprawę wg uznania. Wymieszać. Przelać do kubków. Śmietankę ubić z cukrem pudrem, udekorować czekoladę. Oprószyć przyprawą Kamis. Pić gorącą.





4 komentarze:

  1. To ja poproszę taki duuuży kubek takiej czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja poproszę;):) Tutaj nie mam takich rarytasów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dla Was nawet po 2 kubki takiej czekolady przygotuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo proste ale to przeciez reklama firmy Kamis!!smakuje jak gęste kakao.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)