niedziela, 12 lipca 2015

Sałatka z kurczakiem i brokułem

Sałatkę przygotowałam na takie małe rodzinne spotkanie. Jest bardzo prosta i smaczna. Idealna na przyjęcia jak również na co dzień. Dodatek ząbku czosnku sprawia, że ma wyrazisty, ostry smak. Polecam :)

Sałatkę podałam na półmisku od Porcelany Bogucice "Julia Gold".



duży filet z kurczaka
brokuł
1/2 czerwonej papryki
2 torebki ryżu
puszka kukurydzy
ząbek czosnku
sól
pieprz
słodka papryka 
2 łyżki oleju
2-3 łyżki majonezu




Filet umyć, osuszyć i pokroić w małą kosteczkę. Przyprawić solą, pieprzem i papryką. Usmażyć na oleju, ostudzić. Różyczki brokuła ugotować na półtwardo, następnie pokroić. Ryż ugotować wg przepisu na opakowaniu. Paprykę pokroić w małą kosteczkę, czosnek przecisnąć przez praskę. Wszystkie składniki przełożyć do miski, doprawić do smaku, dodać majonez i wymieszać. Odstawić na kilka godzin do lodówki.



5 komentarzy:

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)