niedziela, 5 lipca 2015

Surówka z młodej kapusty i papryki

Uwielbiam wszelkie surówki. Ta jest wyjątkowo smaczna i zdrowa. Można ją przygotować jako dodatek do obiadu lub zabrać do pracy jako drugie śniadanie. 

Surówkę podałam na talerzu Porcelana Bogucice "Julia Gold".



1/2 główki młodej kapusty
1/2 czerwonej papryki
kilka gałązek koperku
marchewka
sól
świeżo zmielony pieprz
łyżka jogurtu naturalnego
łyżka majonezu



Warzywa umyć, osuszyć. Kapustę drobno poszatkować. Paprykę pokroić w niedużą kostkę a koperek posiekać. Marchewkę obrać i zetrzeć na tarce o małych oczkach. Wszystkie warzywa przełożyć do miski, doprawić do smaku solą i pieprzem. Dodać majonez i jogurt i wymieszać . Odstawić na pół godziny w chłodne miejsce.


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taką suróweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, lubię takie zdrowe surówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej surówki jeszcze nie robiłam, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) a tym, którzy takiej surówki jeszcze nie jedli polecam bo jest pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Surówka pierwsza klasa!
    Odwiedzam Twojego bloga od dłuższego czasu i wiesz co ? WSZYSTKIE, dosłownie WSZYSTKIE, KAŻDY Z OSOBNA przepis, który znalazłam na tej stronie się UDAŁ :). Jesteś wspaniała w tym, co robisz! I naprawdę nie przestawaj! Niektórych Twoich przepisów się bałam :), bo wydawały mi się "patykiem na wodzie pisane", ale jednak za każdym razem, kiedy Ci zaufam nie zawiodę się :) Jest pysznie, domowo i kolorowo czyli tak jak powinno być! :) Pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi jest czytać takie wpisy jak Twój. To oznacza, że to co robię nie idzie na marne i że ma jakiś sens ;) pozdrawiam :))

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)