wtorek, 30 czerwca 2015

"Gofry" z ciasta francuskiego

Zostało mi w lodówce opakowanie ciasta francuskiego, którego wkrótce kończył się termin ważności. Zastanawiałam się chwilę co z niego przygotować. A ponieważ rodzinka domagała się lodów postanowiłam zrobić z niego takie chrupiące gofry, które podałam z konfiturą truskawkową i lodami śmietankowymi. Świetny i szybki deser. Ciasto francuskie w postaci chrupiących ciasteczek bardzo nam posmakowało.

Deser podałam na talerzu Porcelana Bogucice "Kamila"



op. ciasta francuskiego
lody
ulubiona konfitura
świeże truskawki
kiwi
cukier puder
mięta do dekoracji



Ciasto francuskie rozwinąć i dużą foremką w kształcie kwiatka wyciąć "ciasteczka". Gofrownicę rozgrzać i kłaść ciasto (ciasto francuskie nie wymaga natłuszczania gofrownicy). Zapiekać kilka minut na złotobrązowy kolor. Ja moje "gofry" podałam posypane cukrem pudrem, z lodami i domową konfiturą truskawkową oraz świeżymi owocami.


3 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)