poniedziałek, 17 czerwca 2019

Recenzja książki "PO PROSTU PYCHA słodkie i słone przepisy"

Autorką książki jest Joanna Małagowska, autorka popularnego bloga "Po prostu pycha". Gdy otrzymałam propozycję aby napisać o niej kilka słów, zgodziłam się bez wahania. Obserwuję bloga Joasi i wiem, że można u niej znaleźć mnóstwo fantastycznych przepisów na różne okazje. Wydanie książki było więc świetnym pomysłem aby podzielić się swoimi przepisami szerszemu gronu odbiorców.



Książka podzielona jest na kilka rozdziałów:

- Śniadania
- Zupy
- Dania główne
- Naleśniki
- Sałatki
- Słodkości tradycyjne
- Słodkości w wersji fit
- Przekąski





Znajdziecie tutaj mnóstwo przepisów na każdą okazję, a każdy z nich opatrzony jest pięknymi fotografiami i szczegółowym opisem oraz wskazówkami ile porcji otrzymacie i w jakim czasie przygotujecie daną potrawę. Jest to bardzo pomocne przy planowaniu posiłków, zwłaszcza dla osób które dopiero zaczynają swoją kulinarną przygodę. 




Jeśli więc szukasz ciekawej i pełnej pomysłów książki kucharskiej dla siebie lub dla bliskiej osoby to ta książka będzie idealna. Myślę, że powinna się znaleźć w biblioteczce każdego miłośnika gotowania. Do kupienia już 19 czerwca! :)

Tytuł: "PO PROSTU PYCHA słodkie i słone przepisy"
Autor: Joanna Małagowska
Wydawnictwo ZNAK
Premiera: 19 czerwca 2019r.





7 komentarzy:

  1. Pomysł na prezent, jak najbardziej udany- dla młodych gospodyń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tych początkujących ale również doświadczonych kuchareczek będzie to super upominek :)

      Usuń
  2. rewelacyjna książka, też mam przyjemność ją recenzować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ksiązka. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)