piątek, 29 stycznia 2016

Sałatka z tuńczykiem

Ostatnio sporo rybek u mnie na blogu ;) Tym razem mam dla Was pyszną sałatkę z tuńczykiem. Sprawdzi się zarówno na śniadanie lub kolację jak i na imprezę ze znajomymi.
Sałatkę podałam w miseczce z serii "Malta" od Porcelany Bogucice. 






2 puszki tuńczyka w sosie własnym

130g drobnego makaronu, np. ryż
papryka
4 ogórki konserwowe
4 jajka
puszka kukurydzy
1/2 czerwonej cebuli
1/3 szkl słonecznika
sól
pieprz
2-3 łyżki majonezu





Makaron ugotować wg przepisu na opakowaniu. Odcedzić i ostudzić. Tuńczyka i kukurydzę odsączyć z zalewy. Ogórki, jajka, paprykę i cebulę drobno posiekać. Wszystkie składniki przełożyć do miski, dodać majonez i przyprawić do smaku. Sałatkę wymieszać i odstawić w chłodne miejsce aby składniki się przegryzły. Słonecznik uprażyć na patelni. Sałatkę podawać posypaną słonecznikiem.


9 komentarzy:

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)