czwartek, 26 listopada 2015

Kotleciki kalafiorowe z parmezanem

Pyszne kotleciki na drugie danie lub ciepłą kolację. Moja rodzina bardzo je lubi.

Kotleciki podałam na talerzu "Jesień" od Porcelany Bogucice.




1/2 kalafiora
jajko
2 łyżki siekanej natki pietruszki
sól, pieprz
łyżeczka cukru
3 łyżki startego parmezanu lub grana padano
1 łyżka bułki tartej
olej do smażenia




Kalafiora ugotować do miękkości w lekko osolonej i posłodzonej wodzie. Ostudzić i rozdrobnić widelcem. Dodać rozbełtane jajko i resztę składników, doprawić do smaku solą i pieprzem. Łyżką nakładać niewielkie kotleciki, smażyć z obu stron na rozgrzanym oleju.

5 komentarzy:

  1. A wiesz że jeszcze takich nie robiłam z kalafiorem , muszę wypróbować bo wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie pyszne kotleciki! niestety choruje na niedoczynność tarczycy i muszę ograniczać w swojej diecie ilość kalafiora, ale myślę, że nic się nie stanie, jak zjem parę takich kotlecików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ten sam problem ale od czasu do czasu można sobie pozwolić ;)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)