czwartek, 10 lutego 2022

Pączki bananowe łyżką kładzione

Pyszne i bardzo łatwe pączusie do zrobienia w kilkanaście minut. Nie musicie czekać aż ciasto wyrośnie. Wystarczy zamieszać i smażyć ;)

Z tego przepisu wyszło mi 15 średnich pączków.




3 dojrzałe banany

jajko

1/4 szkl mleka

1 i 3/4 szkl mąki pszennej

1 łyżeczka proszku do pieczenia

1/2 łyżeczki sody

1/2 łyżeczki soli


olej do głębokiego smażenia

cukier puder




Banany, jajko i mleko zmiksować blenderem. Dodać pozostałe składniki i wymieszać łyżką. 

Na rozgrzany olej nakładać łyżką ciasto. Smażyć na złotobrązowy kolor a obu stron. Pączki odsączyć na ręczniku papierowym z nadmiaru tłuszczu. Posypać cukrem pudrem.


8 komentarzy:

  1. Super alternatywa dla tradycyjnych pączków. Drożdżowe nigdy mi nie wychodzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie szybki pączki to ja z chęcią...

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący przepis! Miałam robić chlebek bananowy... zmiana decyzji, zrobię pączki bananowe! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bananowe pączki - to brzmi bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczaczki! Ale ciekawy pomysł:) Asiu bardzo kreatywna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na smaczne pączusie Asieńko 🍩😀
    Pozdrawiam serdecznie😊💖

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)