niedziela, 19 lutego 2017

Smoothie na bazie soku pomarańczowego

Witam niedzielnie :)
W ten pochmurny zimowy dzień mam dla Was pyszną propozycję na zdrowy, wieloowocowy napój na bazie 100% soku pomarańczowego Hortex. W zamrażalniku mam zawsze spory zapas zamrożonych letnich owoców. Dzięki temu mogę w środku zimy cieszyć się wspaniałym, pełnym witamin sokiem. Smacznego :)



Na 2 porcje:
1,5 szkl soku pomarańczowego 100 % Hortex
2 dojrzałe banany
szkl malin (świeże lub mrożone)
szkl jagód (świeże lub mrożone)




Do blendera wrzucamy pokrojone banany, mrożone owoce i wlewamy sok pomarańczowy. Całość miksujemy na gładki koktajl.


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo lubimy takie koktajle a Oliwce tylko w takiej postaci potrafię przemycić trochę witamin....

      Usuń
  2. smakowicie i kolorowo, a do tego jeszcze zdrowo, podoba mi się ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)