sobota, 7 maja 2022

Ciasteczka z ziaren

 Niezwykle chrupiące ciasteczka będą idealną przekąską do szkoły czy na wycieczkę.

Są tak łatwe, że warto zaangażować dzieci w ich przygotowanie.




200 g ziaren słonecznika

50 g migdałów w słupkach/płatkach

1 łyżka maku

20 g wiórków kokosowych

30 g sezamu

4 łyżki cukru brązowego lub trzcinowego

szczypta soli

jajko




Wszystkie składniki dokładnie mieszamy. Łyżką nakładamy na blachę, wyłożoną papierem do pieczenia, formując okrągłe, niezbyt grube ciastka. Ciasteczka pieczemy ok 10-20 minut w 190 stopniach. Studzimy na kratce.


6 komentarzy:

  1. Bardzo wartościowe, na piękną cerę i włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się ciacha zachciało, a przecież już późno 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczne i zdrowe takie ciasteczka😀
    Piekłam, bo lubiła je moja Córka, kiedy jeszcze z nami mieszkała🥮😊

    OdpowiedzUsuń
  4. te ciastka są naprawdę BARDZO SMACZNE. Do moich dodałam jeszcze żurawiny i nasiona lnu :) dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)