sobota, 4 października 2014

Crispy Natural

Kilka dni temu otrzymałam produkty Crispy Natural: chrupiące plasterki pomidora i chrupiące plasterki truskawki. Są one doskonałą i zdrową przekąską, która z powodzeniem zastąpi jeden z pięciu porcji warzyw i owoców w ciągu dnia. Mała paczuszka zmieści się w torebce lub plecaku. Chrupiące plasterki przygotowane są bez użycia tłuszczu, nie tracąc wartości odżywczych.



 Plasterki pomidorów oprószone bazylią i oregano zyskują wspaniały ziołowy aromat. Natomiast truskawki smakują jak prawdziwe tylko w wersji chrupkiej ;) i bardzo zasmakowały mojej córeczce. Mnie bardziej przypadły do smaku dodane do herbatki z dodatkiem miodu. Bo nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała coś z nimi zrobić ;)


 Podsumowanie w skrócie: smacznie i zdrowo:)


4 komentarze:

  1. polecasz świetną herbatę na jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki chętnie kupię, pomidory kupiłam i jakoś mi nie posmakowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te suszone warzywka i owoce Crispal, też miałam okazję je testować

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się skuszę. Jestem ciekawa czy mi przypadną do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)