niedziela, 29 listopada 2020

Muffinki czekoladowe z malinami

 Przepyszne, mocno czekoladowe, rozpływające się w ustach babeczki :) Przygotowanie ich zajmuje zaledwie 10 minut! Są dziecinnie proste, te babeczki upiekła moja 12 letnia córcia :)

Nam najbardziej smakują jeszcze lekko ciepłe. Jeśli chcecie można je posypać cukrem pudrem, polać czekoladą lub podać z bitą śmietaną. W każdej tej wersji smakują wspaniale :)




Ciasto:

2 szkl mąki pszennej

2 łyżki kakao

2 łyżeczki proszku do pieczenia

4 łyżki cukru

szczypta soli

jajko

1/2 szkl mleka

1/2 szkl oleju


ok 300 g malin świeżych lub mrożonych

1/3 tabliczki czekolady mlecznej lub gorzkiej



Mąkę, kakao, cukier, proszek do pieczenia i sól wymieszać w dużej misce. W osobnej misce wymieszać mleko, olej i jajko. Mokre składniki przelać do suchych i wymieszać łyżką. Dodać startą czekoladę, wymieszać. Ciasto nakładać do 2/3 wysokości foremek. Powtykać po kilka malin. Muffinki piec ok 25 minut w 180 stopniach. 

Muffinki przed podaniem można posypać cukrem pudrem.

8 komentarzy:

  1. Oj wgryzła bym się do takiej muffinki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak własnie taka muffina do kawy by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  3. mi te muffinki wyszły biale z kawałkami czekolady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej Cię przepraszam! Zapomniałam w składnikach napisać o kakao :( to tylko moja wina... nie wiem jak to się stało, przepis zawsze czytam 2 razy przed dodaniem...
      Mam tylko nadzieję, że muffinki mimo wszystko smakowały.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)