niedziela, 11 marca 2018

Wafelki jak kokosowa Princessa

Kokosowa Princessa to jeden z moich ulubionych wafelków. Postanowiłam więc zrobić je w domu. Wyszły przepyszne i w smaku niewiele różniące się od oryginału. Koleżanki mojej córki zajadały się nimi i nawet ja nie mogłam poprzestać na jednym..... ;)
Polecam miłośnikom kokosu i białej czekolady.


1/2 szkl mleka płynnego
100 g masła
1,5 szkl cukru
1,5 szkl mleka w proszku
100 g wiórków kokosowych
biała czekolada
3 kwadratowe wafle tortowe



Mleko, masło i cukier przełożyć do garnka. Podgrzewać aż wszystkie składniki się rozpuszczą. Lekko przestudzić, dodać mleko w proszku i dokładnie wymieszać aby nie było grudek. Następnie dodać wiórki, zostawiając ok 2 łyżki do posypania wafelków.
Wafle przełożyć masą kokosową. Zawinąć w folię, położyć na nich deskę do krojenia i obciążyć czymś ciężkim, np. garnkiem. Odstawić na kilka godzin.
Następnie wafel pokroić na mniejsze kawałki, polać stopioną czekoladą i posypać wiórkami. Schłodzić.


16 komentarzy:

  1. Wyglada pysznie muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie:), a jeśli chodzi o mleko płynne, to o to zwykłe tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie domowe fafelki. Poproszę o kilka 💚💛

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie! Koniecznie muszę spróbować!

    W wolnej chwili zapraszam na swojego bloga kulinarnego: klik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te wafelki; moja córka je uwielbia a takie domowe muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na domową wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś podobnego kiedyś zrobiłam ale zostały zjedzone w mig i nawet zdjęć nie zrobiłam :D Przepyszne są takie wafelki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu!
    Przepis idealny dla mojej Córki, uwielbia kokosowe pyszności:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)