wtorek, 17 kwietnia 2018

Jajka w sosie chrzanowym

Świetna propozycja śniadaniowa ale również jako przystawka na imprezę. 
Sos chrzanowy będzie doskonałym dodatkiem również do wędlin i mięs.




6 jajek ugotowanych na twardo
rzeżucha/ posiekany szczypiorek do posypania

Sos chrzanowy do jajek:
1 słoiczek chrzanu
3-4 łyżki śmietany 18%
2 łyżki majonezu
3 żółtka ugotowane na twardo
sól, pieprz i odrobina cukru do smaku




Wszystkie składniki na sos zmiksować i odstawić na kilka godzin (najlepiej całą noc) do lodówki.
Jajka obrać i ułożyć na półmisku. Polać sosem i posypać świeżą rzeżuchą.

14 komentarzy:

  1. Pięknie:) U mnie zdecydowanie trafiłyby na "imprezowy stół" - wiem, że moi bliscy lubią takie jajeczka.
    Jeden słoiczek chrzanu? To musi być moc;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przygotowane jajka, bardzo lubię -:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No! Taki sosik to akurat dla mojego męża :), chociaż szczerze mówiąc ja też nie pogardze taką pyszną przystawką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jaja na twardo. I takie z sosem chrzanowym też:) Generalnie robię w różnej odsłonie - ostatnio królują faszerowane - ze szczypiorkiem lub z pieczarkami.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)